Polecamy

Trzy treningi online, które pomogą Ci uzyskać bikini body i sprawią dużą frajdę

|
|
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Po zimie wiele z nas zaczyna zauważać u siebie spadek formy. Świąteczne jedzenie, brak pogody do spacerów czy ćwiczeń na dworze i długie, demotywujące wieczory nie wpływają dobrze na naszą sylwetkę. Przygotowania swojego ciała na lato można jednak rozpocząć w domu. Oto trzy nietypowe treningi online, które są nie tylko skuteczne, lecz także przyjemne!

10 minut z Mel B

Mel B, znana dzieciom lat 90 jako Scary Spice przed kilkoma laty przygotowała program ćwiczeń dla zabieganych. Jej treningi trwają po 10 minut i każdy z nich wycelowany jest w inną partię ciała. Jest zestaw na brzuch, nogi czy pośladki. Genialne w ćwiczeniach z Mel B jest właśnie czas trwania treningów. Są one bardzo intensywne, więc bez wątpienia zdążysz się zmęczyć, ale mimo zmęczenia, to wciąż zbyt wcześnie na spadek motywacji. Dodatkowo, była Spice Girl emanuje niesamowitą energią i daje wszystkim ćwiczącym wielkiego kopa do działania! 

Trening taneczny

Dla osób, które nie lubią leżenia na macie, a wolą konkretne cardio, świetnym rozwiązaniem będzie trening taneczny. Będzie to przyjemny sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów. Program ćwiczeń ułożony w rytm naszych ulubionych przebojów to bardzo dobry motywator. W końcu dużo łatwiej zebrać się do ćwiczeń, jeśli polegają one na tańczeniu do najnowszych hitów. W internecie roi się od treningów ułożonych na przykład pod soundtracki z filmów disneya lub kultowe przeboje legend lat 80 i 90.

Power joga

Joga kojarzy się zazwyczaj ze spokojnymi ruchami, równomiernym oddechem i wymyślnymi pozycjami. Od praktyki nie możemy oczekiwać spektakularnego spalania tłuszczu czy wyrzeźbienia sylwetki. Dlatego powstała power joga – połączenie praktyki jogi i treningu. Polega ona na dynamicznym przybieraniu i zmianach pozycji oraz wykonywaniu prostych ćwiczeń, utrzymanych w duchu jogi. Nie jest to co prawda Skalpel Chodakowskiej, ale będzie świetnym rozwiązaniem dla osób, które wolą mniej wymagające treningi.Taka odmiana od typowej, spokojnej i statycznej praktyki dobrze zrobi organizmowi i pozwoli spalić zbędne kilogramy. Przy okazji ćwiczeń oczywiście doświadczymy także wszystkich korzyści płynących z praktykowania jogi. 

Wiosna to czas motywacji do działania. Po okresie zimowej wegetacji rosną w nas chęci do zmian, a wizja zbliżających się wakacji na plaży, tylko dodaje determinacji do wypracowania swojego bikini body. Jak widać nie trzeba wcale spędzać całych dni na nudnych i męczących treningach na siłowni, żeby latem móc pochwalić się pięknym ciałem.

Przeczytaj też: Gwiazdy pokochały skitour. Sprawdzamy dlaczego warto uprawiać ten sport

Zdjęcie główne: Prostock-studio/ adobestock.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Co warto spakować na dłuższy urlop?
|
Co warto spakować na dłuższy urlop?
Pakowanie się na dłuższe wyjazdy może być bardzo stresujące. Podpowiadamy więc, o czym pamiętać pakując się na urlop.
Kwas migdałowy – jak działa na skórę?
|
Kwas migdałowy – jak działa na skórę?
Kwas migdałowy to ratunek dla skóry z różnymi problemami. Zabiegi z użyciem tego kwasu nie tylko złuszczają martwy naskórek, ale też wygładzają cerę i sprawiają, że jest bardziej elastyczna i zauważalnie młodsza. Kwas pozwala też zwalczyć wiele problemów skórnych. Sprawdź jakich!
Ubrania, które warto zabrać w góry
|
Ubrania, które warto zabrać w góry
Wybierasz się w góry? Sprawdź, co ze sobą zabrać.