• Please insert widget into sidebar Customize Left Home 5 in Appearance > Widgets
  • Please insert widget into sidebar Customize Righ Home 2 in Appearance > Widgets
pexels-cottonbro-4046316

Włoskie marki kosmetyczne coraz częściej możemy spotkać na drogeryjnych i perfumeryjnych półkach. Nic w tym dziwnego – zyskują sobie coraz większe rzesze zadowolonych konsumentów. Na jakie włoskie firmy kosmetyczne warto zwrócić szczególną uwagę? 

Collistar

Przenieśmy się do Mediolanu, gdzie w 1983 r. Daniela Sacerdote założyła markę Collistar. Pierwotnie był to jedynie dział w korporacji farmaceutycznej, jednak niedługo potem  przerodził się w samodzielną markę, rozpoznawalną na całym świecie.

Collistar stawia na awangardowe formuły, które powstają dzięki zaawansowanym badaniom kosmetyczno-dermatologicznym. W swoich kosmetykach stara się używać produktów wyłącznie pochodzenia włoskiego. Wszystkie produkty należące do oferty wyróżniają się wysoką jakością i unikalnością. Znajdziemy tu zarówno kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów dla mężczyzn i kobiet, jak i te do makijażu oraz samoopalacze. Każdy więc bez problemu znajdzie coś dla siebie. 

Pupa Milano

Pozostajemy w Mediolanie. Musimy się jednak nieco cofnąć w czasie, bo do roku 1976, kiedy to założono kolejną kosmetyczną markę – Pupa Milano. Pupa w wolnym tłumaczeniu oznacza laleczkę, do czego nawiązują opakowania produktów marki, przypominające kształtem matrioszki i porcelanowe lalki. Jej kolorem przewodnim jest czerwień, która ma nawiązywać do żywiołowego i kobiecego charakteru, a motto “piękno jest dla każdej kobiety i w każdej kobiecie” przyniosło marce światową sławę. 

Pupa Milano od blisko pięciu dekad trzyma się zasady, że najważniejsza jest jakość. Producent deklaruje, że produkty nie uczulają i nie powodują podrażnień. Włoski styl kosmetyków z pewnością spodoba się kobietom, które lubią wyzwania, są odważne i gotowe na szczyptę fantazji w swoim życiu. W ofercie znajdziemy kosmetyki kolorowe, takie jak pudry, podkłady, palety do oczu oraz cienie pojedyncze, tusze do rzęs, pomadki i błyszczyki. Hitem marki okazał się lakier do paznokci Lasting Color Pupa.

Deborah Milano

Marka założona w 1903 r. ma już za sobą ponad stuletnią tradycję. Zaczynała od asortymentu farmaceutycznego, a dziś produkuje zarówno produkty do pielęgnacji twarzy, jak i do makijażu. Te drugie również zawierają w składzie składniki pielęgnujące, przez co dodatkowo dbamy i pielęgnujemy naszą cerę. Deborah Milano posiada własne laboratoria, w których pracuje nad udoskonalaniem linii kremów Dermolab. Firma stawia na wysoką jakość, profesjonalizm, detal i precyzję. Kosmetyki, dzięki swoim unikatowym kształtom, łatwo rozpoznać na drogeryjnych półkach. Również kolorystyka produktów dobrana jest tak, by podkreślać urodę. Bestsellerami marki są podkłady, które, oprócz poprawienia i wyrównania kolorytu cery, zawierają także składniki pielęgnujące oraz filtry SPF, niezastąpione każdego dnia. W asortymencie znajdziemy także tusze do rzęs, produkty do brwi, kredki, cienie do powiek, róże, bronzery, rozświetlacze, a także bogatą ofertę kremów. 

KIKO Milano

“Bądźcie tym, kim chcecie być” – dewiza kolejnej włoskiej marki podkreśla możliwość wyrażania własnej osobowości za pomocą ich produktów. Założone w 1997 r. KIKO Milano nieustannie pracuje nad swoją ofertą, aby podążać za urodowymi trendami i dać każdemu szansę na realizację własnego ideału piękna, a przy okazji poszerzać swój asortyment. 

Misją marki jest tworzenie profesjonalnych kosmetyków o jak najwyższej jakości, które jednocześnie nie obciążą portfela. Znajdziemy zarówno produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy, ust, dłoni, a także akcesoria. Jak czytamy na stronie producenta, bestsellerami kosmetycznymi są baza matująca pod makijaż, utrwalający puder do twarzy i poczwórna paletka cieni do powiek. Natomiast w kategorii pielęgnacji, prym wiedzie krem do ust zwiększający objętość, oczyszczająca maseczka do twarzy i detoksykujący booster do twarzy. 

Przeczytaj też: 9 niemieckich marek kosmetycznych, które warto znać (i wypróbować!)

Zdjęcie główne: cottonbro/ pexels.com

Anna Jastrzębska
autor2222@bluewhalepress.pl

Studiuje filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim na specjalizacji redaktorsko wydawniczej. Jej marzeniem jest praca w wydawnictwie książek dla dzieci. Miłośniczka sztuk teatralnych oraz czytania reportaży. Interesuje się historią mody i wizażu z różnych stron świata.

ZostawKomentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *